پلكسي گلاس

فروش پلكسي گلاس

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

پلكسي گلاس

پلكسي گلاس

پلكسي گلاس داراي اثر ضربه اي بالاتري نسبت به شيشه است، به اين معني كه نياز به نيروي

بيشتري در پشت آن براي شكستن دارد.

به همين ترتيب تركيب آن بدين معناست كه حتي زماني كه آن را شكست مي دهد، بر خلاف شيشه اي كه به صدها قطعه به نظر مي رسد، پلكسي گلاس آسيب پذير نيست.

نيست.

مهم نيست كه چه عكسي، نمايش يا قطعه اي از هنر براي شما مناسب است، ترفند براي گرفتن بيشتر از آن، دانستن اينكه چگونه از آن محافظت كنيد. در مورد پلكسي گلاس، احتمالا از مواد شيميايي ساينده آسيب مي بيند، اما بدون آسيب رساندن آن آسان است.

حفاظت

هر دو شيشه و پلكسي گلاس قادر به انجام هدف اصلي خود هستند، به عنوان يك مانع براي محافظت از قطعات از گرد و غبار، خاك و مواد شيميايي (چه در هوا و چه در مايع) عمل مي كنند. با اين حال آنها لزوما براي مقابله با تمام نيروها مجهز نيستند.

هر دو پلكسي گلاس و شيشه اي در حال حاضر با حفاظت UV محافظت مي شوند، با اين حال پلكسي گلاس شايع تر است براي ارائه مقاومت UV، محافظت از عكس ها و آثار هنري خود را از آسيب نور UV.

تصاويري

چيزي نيست كه بيشتر از يك قطعه هنري يا يك عكس مبهم باشد چرا كه نور منعكس شده است. شيشه، بر خلاف پلكسي گلاس، تماشاي حساسيت بيشتري دارد.

Clarity به كيفيت روشنايي يك شي اشاره مي كند، وضوح فريم هاي تصويري به واسطه ميزان نور كه از طريق آن اجازه مي دهد، منعكس مي شود. شيشه به حدود 80٪ نور مي دهد و پلكسي گلاس حدود 90٪ از نور را فراهم مي كند.

اگر چه مقاوم در برابر خراش است، پلكسي گلاس بيشتر از شيشه ها خراشيده است.

وزن

يكي از بزرگترين تفاوت هاي بين شيشه و پلكسي گلاس وزن است. شيشه اي بسيار سنگين تر از پلكسي گلاس است كه بايد در نظر گرفته شود اگر شما در معرض بستن يك قاب عكس قرار داريد تا اطمينان حاصل شود كه پايه و ديوار مي تواند از قاب پشتيباني كند.

نتيجه

شيشه اي هنوز براي طراحي مناسب است اما پيشرفت هاي فني اجازه مي دهد شيشه اي مانند پلكسي گلاس را براي ارائه مزايايي كه شيشه ها در حال ارائه به قاب، اما اضافه اضافي مانند افزايش وضوح، حفاظت UV به طور گسترده اي در دسترس و با وزن تر وزن تر. با اين وجود، ترجيح شخصي است. اگر شما مي خواهيد وزن و سنتي كه با شيشه و يا لعاب است كه كمتر تحت تاثير مواد شيميايي ساينده، سپس شيشه اي براي شما مي خواهيد.

 

در اينجا در Picture Frames Express ما پلكسي گلاس را به عنوان استاندارد با فريم هاي ما ارسال ميكنيم، با اين حال مشتريان قادر به مشخص كردن اينكه آيا آنها مايل به داشتن شيشه در جعبه مورد نياز كالاي مورد نظر هستند.

 

لطفا توجه داشته باشيد: تمام قاب عكس از Picture Frames Express با يك ورقه ورقه پوشش پلكسي گلاس  براي محافظت از لعاب در راه خود به شما ارسال مي شود. پس از تحويل، اگر "شيشه" قاب شما خراشيده شده يا رنگي شود، دوبار بررسي كنيد كه پوشش محافظ را برداشته ايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.